Blogger Backgrounds

Saturday 22 September 2012

Perlu ke supplemen untuk anak-anak ni?

Sebenarnya perlu atau tak bergantung kepada cara kita menyediakan makanan kepada mereka. Kalau kita rasa mampu untuk menyediakan segala keperluan nutrien untuk anak-anak jadi jawapannya tak perlu supplemen. Tapi macam mana pula dari segi penerimaan anak-anak? Mahu ke mereka makan sayur ? Cukup ke protein yang mereka ambil setiap hari?




Pada saya tak salah bekalkan anak-anak dengan supplemen jika ia dapat membantu anak kita supaya lebih sihat dan produktif untuk kesihatan dan juga pembelajaran mereka.Memang kita sebagai ibu bapa mesti nakkan yang terbaik untuk anak-anak. Jadi apa salahnya kita laburkan sedikit duit untuk membeli supplemen untuk mereka. Bukan setiap bulan pun, setiap vitamin tu biasanya bertahan sehingga 2-3 bulan. Sangat berbaloi...

Anak-anak saya memang saya beri supplement setiap hari. Walaupun mereka memang berselera untuk makan, tapi mereka tak suka sayur. Jadi, untuk memenuhi keperluan nutrien itu saya berikan mereka minum mealshake setiap pagi. Caranya cuma mix sesudu teh Mealshake dengan susu mereka, dah ready untuk diminum. Mudah bukan?

Sekiranya anda berminat untuk cuba berikan anak-anak supplemen seperti Mealshake atau Chewable Vita-C boleh berhubung dengan saya ya...



These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk pertanyaan dan pesanan, sila hubungi saya :-
Farrah
Contact No : 013-362 9234
Email : farrahfilzah11@gmail.com

No comments:

Post a Comment