Blogger Backgrounds

Monday 15 October 2012

TESTIMONI : Mealshake Menambah Selera Dan Kuatkan Sistem Imun Anak


Ini adalah testimoni saya sendiri :-

Alhamdulillah... dah hampir 6 bulan saya berikan anak-anak minum Mealshake Shaklee. Dari segi selera makan, alhamdulillah... kedua-duanya memang suka makan ( ikut saya dan hubby laa...hehehe) .Tapi,tujuan asal bagi Mealshake ni sebab nak bantu penuhi keperluan nutrien anak-anak sebab mereka memang tak nak makan sayur. Nampak seurat sayur pun dah jerit-jerit suruh buang.

Tapi bila dah 3 bulan bagi Mealshake baru saya perasan yang mereka dah kurang demam dan selsema. Kalau batuk pun dalam 2 hari dah sembuh. Aiman pulak kalau batuk sebelum ni memang ambil masa agak lama nak sembuh.

Tapi... saya tak kata minum Mealshake ni boleh prevent terus dari demam atau sebarang sakit. Itu tak normal namanya.. Cuma, harapnya jarang-jarang sakit dan bila sakit pun cepat sembuh. So, conclusionnya...saya akan teruskan bagi anak-anak Mealshake supaya mereka sentiasa sihat dan aktif.




Kepada ibu-ibu yang ada anak yang susah nak makan dan kerap sakit, inilah masanya anda cuba bagi anak-anak Mealshake...  Mudah-mudahan ianya membantu...Insyaallah.


These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.

Untuk pertanyaan dan pesanan, sila hubungi saya :-
Farrah
Contact No : 013-362 9234
Email : farrahfilzah11@gmail.com

No comments:

Post a Comment